MAZ Merhaba kizlar. 26+1 hamileyim. Bu gun çok uzuldum, ağladım şimdi sağ kasığım aciyo. Kotu birsey olurmu acaba(
Zeyno25-bykl MAZ bende burda bekleyim aynı sorun bende de var bir haftadır sağ kasigimin altı ağrıyor üzerine basamiyorum ağır bişey kaldıramıyorum çok baskı uapiyor nedeni ne acaba hastaneye de gitmeye korkuyorum aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan varsa yazsın