Sabazzumra marketlerde satılanlar genelde şekerli ve katkı maddeli oluyor. Ben size tarif vereyim, fıstıkları alıyorsunuz kabuklarından arındırıyor sonra mutfak robotunun içine atıyorsunuz. Ezme kıvamını alana kadar robotta çekiyorsunuz. Hepsi bu kadar:) bir de hurmanın arasına sürüp yemek çok güzel oluyor. Benim iştahım tamamen kesildi hiç bir şey istemiyor canım. O yüzden benim yerime de yiyin😊 sevgiler❤️