Beyzaeyza Kızlar 12 haftalık gebeyim ekimin ilk haftası gidicem doktora cinsiyetini öğrencem ama hiç hissedemiyorum normal mi yada ne zaman hissetmeye başlarım karnıma dokunduğumda kalp atışı bulunur mu 😂çok merak ediyorum 🙏🏼🌿
Deletedmom54 Beyzaeyza 16 haftadan sonra hissedilebilir ama tekme vs hissetmek 19.haftayı buluyor bebek guclendikce tepiniyo Uyutmuyor bile Kalp atışını hissetmeniz mümkün değil suyun içinde ya bebisler Anca kendi damarinizi hissedersiniz
BebegimleYeniHayat_34 Beyzaeyza 12.haftada gittim bana da erkeğe benziyor ama kordonda olabilir alışveriş yapıp renkli birşeyler alma demişti hemde o gün ikili tarama testi yaptırdık 1-2 haftaya cinsiyet netleşir dedi doktorumuz salı günü hem onun sonucu alıp hemde cinsiyeti öğreneceğiz sanırım bende de aşırı bi heyecan var ultrasonda çok hareketliydi ama hissetmiyorum tabi çok enteresan çünkü çok küçük 16-17 de başlarsın hissetmey dedi 🤗🐣🤍
Beyzaeyza Deletedmom54 yaaaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Çok teşekkürler çok mantıklı suyun içinde nasıl hissedicem bunu hiç düşünemedim 😂😂