Merhaba arkadaşlar 39+5 im doktorum çatı muayenesi yaptı açılmama bakmak için aslında çok acımadı ama bu sefer daha ileri baktığını hissettim.. sonrasında eve geldiğimde affedersiniz hani adetiniz biterde son günlerde koyu renk gelir ya o şekilde gelmişti.. doktora sordumm normal dedi.. akşam tekrar baktm yine hafif gelmişti.. sabah baktığımda sümüksü yapıda tekrar geldi bana nişanı anımsattı .. bu şekilde başına gelen arkadaşlar var mı?☺️