Gebelikte 5 ve 6. Hafta kanaması olan düşük tehlikesi yaşayan varmı ? Dün kanama şikayeti ile acile gittik bebeğin kalp atışlarını duyduk düşmemiş ama %50 verdi doktor sağlıklı ise devam eder eğer sağlıklı değil ise vücut otomatik olarak atar düşük olur dedi bol bol istirahat verdi sürekli dinlen dedi progestan iğne vuruldu ve hap ilacını verdi dün eve geldik kanamam daha çok arttı aynı adet oluyor gibiyim şuan ilaçlarımı kullanıyorum ama hala kanamam oluyor başına gelen varmı ? Kesilecekse bile kanama ne zaman kesiliyor bilen varsa yadımcı olurmusunuz ?