Buku Merhabalar, bir çok farklı marka ve hepsinin farklı vaatleri var ama yenidoğan için en yumuşak ve en güvenilir hangi bebek bezini önerirsiniz? Deneyimli anneler yardımcı olabilir mi?
Songulkls27 Buku benim adetlerim hep çok kanamalı geçerdi bu yüzden gece ve gündüz bir yere gideceksem çocuk bezi kullanırdım 🤭 bimden aldım molfix prima falan kullanmıştım prima dışındakiler acayip rahatsız etmişti tenimi çok kaşındırıyordu prima çok yumuşak tı o yüzden prima aldım bebeğime
Masal10 Buku kesinlikle pampers Premium care… dokusu çok yumuşak 20 günlük bebeğim ve gayet memnunum.. prima yenidoğanı beğenmedim, dokusu biraz sert..
1prensesgeliyor Ben iki oglumdada prima kullandim kesinlikle prima hem yumuşakligi hemde emiciligi yönünden 1 numara