durununannesii Kızlar nerdeyse 1 aydır el parmaklarımın eklem yerleri ağrıyo özellikle sabahları uykudan uyandığımda parmaklarımı bükemiyorum bile var mı aynı şeyleri yaşayan nedeni magnezyum eksikliğimi acaba?
Blackpink durununannesii 37 haftaligim sabaha kadar agridan uyuyamadim. Magnezyum iciyorum ama dr dediğine gore bebek damarlara baski yaptigi icin oluyormus dogumdan sonra gecer dedi. Ama kaslarim geriliyor parmaklarim sisiyor ellerim uyusuyor sanki iki kolumun her bir zerresi kirik gibi.
durununannesii Blackpink ay benimde öyle uyurken yorganı tutup çekemiyorum o derece biran önce geçsin 🥺
Imfromlastnight Benim de öyle. Ellerimi aç kapa zor yapıyorum. Ayaklarımı yere basamıyorum. Yavaş yavaş açılıyor. Magnezyumu da çok düzenli içmiyorum 2 günde bir filan. Hiç sevmedim o ilacı. Çok şükür 8 gün kaldı. İnşallah geçecek herşey
durununannesii Imfromlastnight doktora söylediğim halde bana magnezyum bile vermedi 1 aydır çekiyorum az kaldı diye diye ve daha 26 günüm var 😔
Imfromlastnight durununannesii normal doğum düşünüyorsanız kasılmaları engelliyor filan diye duydum belki ondan vermedi.