mucizemhu Benim doktorum ilk babamda gizli şeker olduğunu söyleyince 75lik yaptıralım riske girmeyelim dedi. Gerçekten de gebelik şekerim çıktı, ona göre yiyeceklerimi düzenledim. Allah korusun gebelik şekeri çıktığında önlem alınmazsa bebeği kaybetmeye kadar gidebiliyormuş uzun vadede. Ben genetik yatkınlığm olduğu içn yaptırdım, iyi ki de yaptırmışım.