mrvears Merhaba arkadaşlar 14+2 günlük hamileyim gün gece bi şeye üzüldüm stres yaptım karnım belim kasıldı sonra korkmaya başladım ve şu an korktuğun için daha da stres yapıyorum ve düşük tehlikem var. Başına gelen anneler siz nasıl başa çıkıyorsunuz
Hazal5863 mrvears 17haftalik oldum tüp bebek ile hamileyim hamile kaldığımdan beri sinir stres ağlamak hiç eksik olmadı gerek çevre gerek hormonlar saolsun halada öyle devam çok istedik oğlumu ama mutlu değilim 7.senemde geldi şükür ama hiç bişi yolunda gitmiyor baş edilmiyor öyle böyle gidiyor 😞 🤰🏻minicik daha üzülüyor ama nasıl olucak nasıl düzene girecek fikrim yok sabır dua inşallah sağ salim doğarlar💙🤰🏻
Mervetekmn mrvears doktora git her ihtimale karşı takma kafana aman de geç ben öyle yapıyorum uzaklaşıyorum öyle ortamlardan falan Reşat takılmaya çalışıyorum kendıme ben değer vermeZsem kimse vermez