Cnsu-16 bende şuan testler için Şevket Yılmaza gidiyorum bırakcam bu hafta son Osmangazi de 135lira muayene ücreti yani şöyle soyliyeyim korona hastaları çok var oyuzden bende bıraktım Şevket yılmazın onunde çadır var ve yıkılıyorlar şehir hastanesinde de korona dan yakınımızı kaybettik artık dikkat edin orasıda full dolu şuan 🤦🏼♀️