Merhaba, sabah yumurta toplamam oldu. 5 tane toplanıldığı ve olduğunu söyledi doktorum. Bakalım ilk 2 tedaviye göre duphaston ve progestan kapsül eklendi reçeteye. İnşallah herkes için de bizim için de en hayırlısı olur. Yumurta sayısı düşük diye üzüldüm ama yapacak birşey yok. Rabbim ol derse 1 tane bile oluşup tutunur 😊