Hat45 Ankara şehir hastanesine gidenler ve yorumları doktor önerirleri 33-35 haftalık gebelik için ve kısa zamanda doğum yapmış olanlar odalar nasıl tek kişimi sezeryan olunca hemşireler ilgileniyor mu
Asi123 Ben kontrole gidiyorum necati beye suan memnunum ama daha dogum yapmadım ama duyduguma göre odalar tek kişilikmiş refekatci almıyorlarmış
Esrayigit Asi123 canım Necati bey bütün sorularını yanıtlıyor mu çocuğun kilosunu falan söylüyor mu ?
Asi123 Hat45 hemşireler yardımcı oluyormus ama sadece 15 dk esinin yanına gelmesine izin veriyorlarmış ama refekatci almıyolarmıs
Hat45 Asi123 anladım teşekkür ederim inşallah sezeryan olmayız da hemşirelere mecbur kalmayız onlarda ayrı stresli oluyor