Meri44 Mucizee80 amh değerin düşük değil 1 in altında olduğunda ve yaş genç olduğunda düşük amh deniliyor. Benim sonucum 0.27 idi 3 tane yumurta ancak toplandı yani seninki gayet iyi. Ama yumurtanın sayısından ziyade döllenebilmesi için kalitesi çok önemli. Yediğin içtiğin yaşayış şeklin bile kalitesini etkiliyor.
Lalammm Mucizee80 yasina gore evet biraz dusuk ama korkulcak kdr degil cnm benimde 1.8 di tup bebekle 3 denemede hamileyim suan. Onemli olan kalitesi yumurta sayisi her ay farklilik gosterebiliyor bnm ilk 2 tedavimde 5 yumurta ckdi 3 de 23 tane cikdi kafana takma yani onu sen hic ayni yasdayiz. Hakkinda hayirlisi
Mucizee80 Lalammm inşallah hayırlı sonuçlar alırım ultrasona göre iyi sonuçlar bekliyorlar hayırlısı tabiki bir tane olsun sağlıklı olsun evlat sahibi olayım başka birşey istemem sende sağlıkla kucağına al inşallah
EsEf Mucizee80 biraz düşük canım ama normal yolla da olabilir benim 0.5 idi bir sene önce tüp bebek denedik olmadı 2 deda kendiliğinden gebe kalıp düşük yapmıştım yeni tedaviye başlayacakken tekrar hamile oldugumu öğrendim bence tüplerinde ve eşinde sıkıntı yoksa deneyebilirsiniz
Balfeman Mucizee80 Geçen sene 1.27 ilk denememizdi tüp bebek dedi doktorum yaşıtlarına göre düşük dedi. Tuttu kayıp yaşadım aradan 6 ay geçti tekrar amh degerine baktirdim 0.47 çıktı. Tekrar tedaviye başladık 7 yumurta toplandı 3 tane sağlıklı embriyo oluştu ve bir tane tutundu cok şükür şu an 14 haftalik hamileyim.Aniden düşebiliyor tavsiyem tüp bebek kararı aldıysan biran önce tedaviye baslamani tavsiye ederim.
Mucizee80 Balfeman 1.27 çıktığı için mi tüp Bebek denildi kaç yaşındasınız Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Tevhidehli1 Ben 0.2 Amh ile Hamile kalan abla biliyorum , Sakın Allah’ın lütfundan ümidini kesme ! İbrahim as ın karışı kısırken Allah evlat verdi Bu Allah’a göre çok kolay namazlarında özellikle secdede bol dua et
Balfeman Mucizee80 Evet 1.27 çıktı eşiminde sperm sayısı azdı aşılama ile sizi ugrastirmicam direk tüp bebek dedi ne kadar şansımız var dediğimde %40 dedi. 35 yaşındayım ve erken farkedemedik bendeki yumurta rezervinin düşük olduğunu hic bir doktor gerekli tahlilleri istememiş bizden esiminde sperm sorunu olunca varikosel ameliyatı oldu doktor bekleyin dedi ve zaman kaybetmiş olduk biran da tüp bebek tedavisine başladık. Vardir bunda da bir hayır beklememiz gerekiyormus Rabbim ne zaman nasip ederse o vakit gelecek evladimiz bize.Teşekkür ederim Allah razı olsun. Rabbim aratmadan sana da versin inşallah.
Tevhidehli1 Mucizee80 ederim inşaAllah Allah kucağımı kendi yavrumla sizinde kendi yavrunuzla doldursun Amiiin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mucizee80 Balfeman amin inşallah eşimde hareketli sayısı düşük azospermi dediler o sebeple başlayacaz eşimin test vermesini bkliyrum diğer ay başlarlar inşallah
ozgei Balfeman size eşinizden dolayi mi tup bebek dediler? Benim de degerim oyle ama onermediler bize 😭😭😭