Sylwiart şeytan ve cin ismi olduğu nerede yazıyor ilk defa duyuyorum da..evet herkesin fikrini belirttiği bir platform ama siz o sınırı aşan bir mizaçla konuşuyorsunuz..şu çocuklarınızaaa kelimesi bile çok itici benim için..merak ettim sizin beğendiğiniz isimler nedir acaba..?