Mozi1605 ben varım cnm 12 haftalıkken ertesi günü kontrole gidecektik doktorum bana kız dedi cinsiyeti daha sonra lavaboya kalktım tekrsr uyudum güya 15 haftalık olmusuz erkek bebek dendi hatta ben bebek salıncagında sallıyordum ertesi gün doktorum büyük ihtimal kız dedi 16 haftalık da gittik erkek kesin dedi yani aynı rüyam cıktı ve bir oğlusum oldu🙏