Canım ben yaptırdım aç gitmen gerekiyor sen hemşirenin yanına gidince koldan kan alıyor teneke kutuda gazoz veriyor ve onu 5dk içinde içmen gerekiyor içtikten sonra saat kaç geçiyorsa saat tutman gerekiyor tam 1 saat aç kalıcaksın su bile içmiceksin daha sonra 1 saat süren dolunca dk bile geçirme sakın hemşire nin yanına gidip sürem doldu diosun ve senden 2 ci tüp kanı alıyor kan alındıktan sonra tekrar saat tutuyor sun ve 1 saat daha aç ve susuz bekliyorsun. 1 saat süren dolunca 3 tüp kanı alıyor ondada aç ve susuz bekliyorsun süren dolunca 3 tüp kanı alıyor ve hemşire sana söylüyor zaten su içebilirsin artık yemek yiyebilirsin die o zaman bitiyor işlem