Mucizem-m Mrb kızlar 4+5m kahverengi lekelenmem oldu korkuyorum yaşayan varmı bise olmaz inşallah normalmi acaba
Mozi1605 Mucizem-m bende yaşadım canım yerşleşme kanaması olabiliyo ama doktoruna gitmende fayda var..
DefneUraz Mucizem-m Dokrora sor canım ama doktoruna gidene kadar da yat dinlen ayaklarını yükseğe kaldır, kendini bebişini koru
Srhnzlcn Mucizem-m canm bendede oldu doktora görün bencede yerleşme kanaması dedi doktor bana ama yinede progestan verdi