Kbrckr06 Arkadaşlar Batman da yaşam hastanesi Yasemin hocaya gidiyorum.Giden arkadaşlardan yorum alabilir miyim? Hala doktor konusunda kararsızım.Ozellikle sezeryan yanlısı mıdır bunu da merak ediyorum.Simdiden teşekkürler.