Merhaba hanımlar ben 3,5 yıllık evliyim ve 2,5 senedir çocuk istiyoruz yanlız benim eşim azosperm hastası yani vücutta dışarı sperm çıkışı olmuyor bu sebepten normal yolla hamile kalmam imkansızdı. 2,5 sene çok tedavi yolları denedik ilaçlar vs. Ama olmadı. En sonunda mikro tese ameliyatı oldu ve ameliyatta sperm bulundu. Ve bulunan spermlerle tüp bebek yapmamız önerildi. Ağustosta tedaviye başladık güzel bi tedavi sonucu şuan 5+2 haftalık hamileyim çok şükür… bizimki çok umutsuzdu ama Allah vereceği zamanı biliyor sadece sabııır Allah hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼