daisybebek Kuzeyufuk Evet siteye girip inceleyebilirsin 5 yaşına kadar da sığar, çok kolay katlanıp açılıyor tipi de güzel bence. En alt taarfı oyun alanı, üst taraf yatma yeri
Reyyhan Mamyyyyy kesinlikle park yqtak şiddetle benle ayni zaman digum yapan arkadasm anne yani tercih etti bin pişman ben park.yatak aldim cok aşırı memnunum 2. Kizima da alicam insallah
Merdaaal34 Mamyyyyy ikisinin ortası anne yanı olabilen park yatak tavsiye ederim ben öyle aldım yoyko ama şuan satışı yok elele marka var bi bak derim
Homeless20 Hackgz büyüyen beşik daha avantajlı daha bitçeye uygun geliyor bana uzun süre kullanıldığı için :)
ZEHRASEYMA Mamyyyyy siirte yasiyorum burdan yerel bir cocuk magazasindan chicco marka yatak aldim gorunce begendim gayet kullanisli. tayinci oldugumuz icin park yatak tercih ettim.
minnoscan Bademlii biz de ahşap anne yanı alıcaz ama tahterevalli ve babytech marka arasında kararsız kaldık. Tahterevalli nasıl dayanıklı mı sizce
Bademlii minnoscan yani diğer markanın beşiklerini görmedim ama yorumlarda olumsuz bi mesajda olsa görmüştüm ama tahteravallide görmedim bide 70-130 modelini aldım büyük geniş şimdilik güzel duruyor daha kullanmadık
Sekersizkola Mamyyyyy ben de ahşap taraftarıyım, daha kalitelileri için babymall e bakın, bunların ahşapları çok ince. 2000 TL civarı çok kaliteli ahşap anne yanları var, büyüyene kadar kullanılır
minnoscan Bademlii teşekkürler biz de 70×130 alıcaz ben de olumsuz yorum görmedim alan birine sorayım dedim 😊👍🏻
Bademlii minnoscan nevresimi çok hoşuma gitmedi ama onda da kendi aldığımı kullanacağımdan problem etmedim 🥰
NiceNice Mamyyyyy canım park beşik sallanmıyor aldığınız beşiğin sallanma özelliği olup olmadığını kontrol edin.
Deletedmom399 Mamyyyyy canim biz önce kraft calipso2 park yatak almıştık. Ama çok kaba ve çirkin göründü kurunca. Onu iade edip joie park yatak bu model siyahını aldık ve dun kurduk. Bizim çok içimize sindi çok beğendik tavsiye ediyorum 😊
haziranin25i Mamyyyyy genelde park yatak tavsiye ediliyor çünkü beşikler 6 aya kadar kullanabiliyorsunuz park yatak ise öyle değil.. Ben beşik aldım ve montessori oda hazırladım
Arzuoguz Mamyyyyy Net diğeri evet uzun müddet kullanıyorsun ama eğilip bebeği almak çok zor ahşap olan anne yanı olarak gayet iyi ben hem sepet beşik aldım hem oda yaptım ona