Mamyyyyy Merhaba kızlar 31 haftalık hamileyim beşik alacağız ama hangisini alacağıma karar veremiyorum bir türlü fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim https://hizliresim.com/lZSa4R https://hizliresim.com/TLH2lr Ahşap beşik elle sallanabilir ve 3 kademeli anne yanı beşik olabiliyor Park beşik ise elle sallanmıyor bir aparatı var pille çalışıyor müzik ninni doğa sesi ve titreşim özelliği var
ZEHRASEYMA Mamyyyyy park yatak daha kullanisli geliyor bana. bende kizima park yata aldim memnun kalacagimi da dusunuyorum
Zdgnsym93 Mamyyyyy ben de burda bekleyim aynı park beşiğe bakmıştım aklımda o var. Onu almayı düşünüyorum. Bir de anne yani alicam:) kullananlar yazarsa fikirlerini ıyii olur 🤗
Homeless20 Mamyyyyy ben büyüyen beşik almaya karar verdim ama daha çok erken olduğu için almadım model bakmadım :))
Leblebininannesi Mamyyyyy Yeriniz müsaitse büyüyen beşikler çok mantıklı bence. Önce yanınızda sonra odasına geçirip uzun süre kullanırsınız ama benim yatakodam küçük olduğu ve memlekete gidip gelirken yanımda götürürüm, evin içinde de istedigim yere taşırım diye düşündüğüm için https://www.hepsiburada.com/joell-katlanir-sallanir-portatif-anne-yani-besik-p-HBV00000VDB8T?magaza=TİMTİM%20BEBE&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMI1Iro7Ib36wIVmt4YCh0vRATeEAkYAyABEgLOJvD_BwE şunu aldım. Çok hafif katlandıgında çanta kadar kalıyor tek elle taşıyabiliyorsunuz ben beğendim
ZEHRASEYMA Mamyyyyy siirte yasiyorum burdan yerel bir cocuk magazasindan chicco marka yatak aldim gorunce begendim gayet kullanisli. tayinci oldugumuz icin park yatak tercih ettim.
Hackgz Homeless20 https://www.bygolden.com/urun/5-cekmeceli-lux ben bu beşiği aldım kurulumu kaldı onu da bugün yarın yapacağız kalitesini biliyorum çok iyi sadece kademeli değil yüksekliği sabit ama güzel ve fiyatı uygun içinin yatagıyla birlikte 600 e geldi ama avangart olduğu için ayakları, normal modeli 550 civarı geliyor bakmak isterseniz tavsiye ederim :)
tiyatroyoga Mamyyyyy kesinlikle park yatak. Hem pratik hem çok kullanışlı 4 yaşına kadar kullanılabiliyor
Homeless20 Hackgz büyüyen beşik daha avantajlı daha bitçeye uygun geliyor bana uzun süre kullanıldığı için :)
Hackgz Mamyyyyy park beşik bana nedense hüç sevimli gelmiyor ben bundan aldım yerimde müsait hem kaliteli hem uygun fiyatlı kullanan tanıdıklarımdan yola çıksrak aldık kurulumu kaldı bir tek bizim yeriniz müsaitse hem büyüyor hem güzel bence:)
Mamyyyyy daisybebek herkes park beşik daha iyi oluyor diyor bnde eklediğim modeli beğendim fakat pille çalışıyor olması kafama takılıyor
Hackgz Mamyyyyy yani sen bilirsin canım ben hiç sevimli bulup tercihim arasına katmadım öyle çok ucuz da birşey değil ki aman aldım kullanamadım yenisini alırım diyebileyim diye düşündümm en iyisii mobilya beşikten yana kullandım ben hakkımı ☺
NiceNice Mamyyyyy canım park beşik sallanmıyor aldığınız beşiğin sallanma özelliği olup olmadığını kontrol edin.
Eslina175 Mamyyyyy park besik ne goze ne gönule hitap etmiyor bence canim☺️☺️digeri cook guzel onu almani oneririm.
mikican Mamyyyyy bence ahsap besik. Ama bu gönderdiğiniz biraz pahalı geldi bana. Hepsiburadadan heyner ahsap besik aldım hem fiyatı uygun hem kullanışlı hem de kaliteli
Balkuzu01 Mamyyyyy canım bende oyun parkli beşikten alacaktim.sonra karyola aldım hem daha kullanisli hem de anne yani oluyor.o diger besik doğru düzgün sallanmiyor cocuk düşecek korkusu olusmasin diye karyola aldım
Heyecandorukta Mamyyyyy Anne yanı olan bence ahşap olan yani, hem bebeği çok hareket ettirmeden yerine yatırırsın hem de emzirmek ve sürekli uyanıyor oldukları için daha pratik, diğerinde al yerine koy olacak sürekli, koyana kadarda uyanıyorlarmış 🙄