Saby Dun 11,30 gibi kanama başladı henüz daha 6+5 günümğzdeyim hemen Dr gittik doktor vajinal ultrasyona aldı ve göremiyorum kwseyi dedi ve kan aldı sonuç yine hamile çıktı bebek küçük olduğundan göremedi büyük ihtimal ama kanamam durması için hiç bi ilac bi tedavi uygulanmadı resmen kaderimize bırakıldık her an düşük yapabilirim çok üzgünüm kanamam da ilk leke seklinde geliyordu şuan baya arttı😭😞
Gllpkr Saby hemen doktorunu değiştir ve tedavine başlansın o dönem o kadar zor ki neler atlattım ben daha 11 haftalığım hala azda olsa Tehlikem var sakın ihmal etme sakın
Saby Gidicem kızlar iki yaşında oğlum var gece boyunca hastaneye ugraştık uyumadı oda biraz uykusunu aldım diye bekliyorum
Saby Doktora bi anlam veremedim kanamam durması için hiç bi harakette bulunmadı olursa olur olmasa napalım demeye getirdi resmen niye insanların hayatı bu kadar kolay
Seseff Saby yani 6 haftalık kesenin gözükmesi gerekiyor ve kan tahlilinde beta degerin kaç çıktı bence başka doktora acil görün canım
Serrax Kimyasal gebelik olabilir canım,benim de o haftalarda kanamayla gittim keseyi göremeyince progesteron değerime baktı,o da düşük çıkınca kimyasal dedi herhangi bir ilaç vermedi. Kendiliğinden betanın düşmesini bekledik kanamayla birlikte.
karabc Banada bir doktor sizin gibi davrandı bırak düşsün uğraşma dedi tam sizin haftalarınızda. Başka doktora gittim kan kesesi oluşmuş yorulmadım ayağa kalkmadım hep yattım progestan ve depot iğne kullandım. Şükür kalp atışını herşeyi duyduk sakın stres yapmayın daha çok kanama artıyor. Bian önce başka bir doktora gidin benim alttan muayene ile gözüktü kan kesesi karnımdan baktığı için ilk doktor anlayamamıştı.