Happybabyyy Kizlar, 25m haftama giricem. Bebegimin hareketleri bi kac gundur azaldi. Yarim saattirde rahimde pit pit atma var. Yani gobekten hissedilen bisi degil icerden hissediyorum. Ic tarafta pit pit bisiler oluyor. Bilen varsa bilgi verebilir mi😔
Sevdaleo Happybabyyy O haftalarda norml canm bn 29+5 im halen bebek birgün iii atoyor birgün norml…Özllikle 24-25-26- haftalarda hisstmedigim gün boyu bile oluyordu …
tubik_ Happybabyyy benim 26 ve 28 haftalarda çok azalmıştı şimdi 29 olduk yeniden normale döndü normaldir bence
Happybabyyy Sevdaleo oyle mi dersin😔 cunku cok asagida rahim mi vajina mi o kdr asagida hissettim tuhaf bi seydi. Daha onceki gobekte olan pit pitlardan degildi🙄
Sevdaleo Happybabyyy Normldr sanırım bndede de oluyordu ama yine dokturuna sor cnm herkesin yapısı fArklı bn herşeyi norml karşılıyorum sadece kanama dışında ve baskın agrı dışında alıştım sanırım :-) Hamileligin başından belli hep bnde bişey ler oldugu için alıştım doktura bile sormuyorum insn 😂