Happy-_- Tezcansadulla amin sağlıkla gelsin inşallah darısı sizin başınıza her zaman dualarımdasınız canım ❤️
Esracnrr27 Happy-_- benim de böyle silik çıktığında beta hcg henüz 25ti ben dayanamayıp hemen ilk hastanede kan vermiştim ama beklemek en güzeli 😊
Happy-_- dlkgndgn10 şuan anlayamadım kanama var regl mi yerleşme kanaması mı bilmiyorum belim kasıklarım ağrıyor. Kafam karıştı 😔
Tezcansadulla Happy-_- cnm kananman ve agrin varsa evde bekleme hemen acile git derim orda gerekeni yaparlar belki ilac bisey verir ihmal etme mutlaka kontrole git seni endiselendirmek istemem ama git muayneni ol
Mcijzem Evet kuzum var istersen baska bı markaylada dene ama en iyi cozum kan testti 🙏🏻 İnşallah sevinçli haberini alırsın
198697 Happy-_- bende adete 5 gün varken böyle çıktı ertesi gün tekrar yaptım pembeydi adet günü kan verdim 153 çıktı. İnşallah yarın keseyi görmeye gidiyorum. Hayırlısı olsun hakkında inşallah❤️