12 haftalık gebeyim bugün kalçama ford transitin arka kapısı baya şiddetli bi şekilde çarptı çok korkuyorum inş bi sıkıntı olmaz doktorumu aradım hiçbirşey olmaz karnından bile darbe almamışsın dedi çok ciddiye almadı benim gibi başıma gelen var mı 😔