Kansu-4153 Kızlar doktora gittim ve bacak arası boş görünüyor kız olabilir dedi 20. Haftada kesin söylerim dedi ayrıntılı ultrason da . 17. Hafta da anlayamaz mı değişiyor mu ?
Aloneanqel Kansu-4153 canım biz 19 haftalık olduk öyle öğrendik. Kimisi de ayrıntılı ultrason da öğreniyor kimisi ise 13. haftada
zepbjk Kansu-4153 Anlar tabi ama yanılmamak için bekliyor belki o an duruşundan kız gibi gözükmüştğr diye emin oluyorlar bende 19da artık tamam kız kesin dendi ama ayrıntılı bekledim çünkü sürekli değişik gösteriyodu 😂
Hazal5863 Kansu-4153 15 haftalikken erkek dedi kesin bir şekilde 😌 emin olmak istemiş doktorunuz sanırım yoksa artık kendini gösterir bebiş 🥰
Yoncayigit Kansu-4153 herkesin ki bir olmuyo canm yanılabiliniyo 20. Haftaya kadar hep kız dediker 21. Haftada ayrıntılıda erkekmiş 🙈 ayrıntılıyı bkle derim genede 😍
Aryaliya Anlar tabiki 17. Hafta anlaşılmayacak bir hafta değil yanılma payı genellikle 12. Haftada olur o zaman bi tahminde bulunurlar ve net konuşmazlar. Ben 16. Haftamda öğrendim net
cgla29ony Kansu-4153 ben 12. Haftama girdim geçen hafta ve kontrolumde kız dediler direkt 🤷😻 sağlıklı olsunda ins ama yanılma payı felan hiç demediler o kadar net konustuki doktor 💁
Kansu-4153 cgla29ony 12. Haftada çok küçük cinsiyet için dedi bidaki ay çağırdı gittik 17. De bacak arası boş görünüyor net söylemem için bidaki ay gel dedi doktor Bende şaşırdım diğer iki çocuklarımda hiç böyle olmadı hemen 15. De ne dediyse doğru çıktı
threestar Kansu-4153 aynı durum bizde de oldu bir kaç kez gittik ama 20. haftada emin oluruz dedi, zaten ayrıntılı da o haftalarda yaptırıcam hem doktor hem de perinatolog aynı söylerse emin olurum artık 😬
Mahbuss Kansu-4153 banada senin gibi dedi canım 20.haftada detaylida kesin kız dedi. Bende zaten detayliyi beklemek istiyordum burda cinsiyet değişikliği çok olduğunu görünce
Kansu-4153 Beklemek en iyisi 😊🥰 sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin rabbim cümlemizin kızlar 🤲🏻🎈
Seyma-bagli Kansu-4153 bende 16.hafta da gittim banada kız gibi detaylıda belli olur dedi cumartesi detaylıya gidicem bide bebek çok hareketli yerinde durmuyor