Ub-1993 Merhaba, 6 aylık hamileyim günde 4 tane kadar sigara içiyorum,hamile kalmadan önce bi paketten fazla içiyordum,kaldığımı öğrendiğim gün azalttım.fakat bir türlü Tamen bırakamıyorum.doktorunuz Size bu konuda kaç taneye kadar müsade etti.
smyyezeyrek47 Ub-1993 valla bırak dedi ama 1 pakete yakın içiyorum içim daralıyor kendimden vaz geçmişim işemezdim ama hayat bazen öyle şeyler yasatiyorki keşke diyorsun pişman oluyorsun 😣
Busekrkmz Ub-1993 bende içmiştim hamileyken bırakamamıştım hatta bazen içiyordum bazen içmiyordum ama doğum yaptıktan sonra hele ki bebeğimi gördükten sonra pişman oldum içtiğime şuan emziriyorum ve doğum yaptığım andan itibaren içmedim 21 gün oldu. Aslında insan içmeden durabiliyormuş onu anladım yeter ki kafanızdan silin onu.
Sahrammm Ub-1993 canım iyi bşy değil ama maalesef bende içtim kızım da 19 aylık oldu Allah bağışlarsa ilk 3 ay içmedim sonra içmeye başladım doktorum içme ama bana da yalan söyleme şöyle yapalım dedi 3-4 taneyi geçmeyecek şekilde iç demişti bende hiç çoğaltmadan 0,1 kent içtim incecik kısa keşke içmeseydim çok savaştım ama maalesef 😔 umarım sen tiksinirsin.
Zehracelik Ub-1993 40+0 haftalık olduk hamileligimdwn önce günde 6 tane felan içiyordum hamileligimi öğrendiğinden beri her akşam 1 tane içiyorum
Asenana Ela2020 içmemeli başarabilse içmez zaten nasıl kıyabiliyorsunuz falan demenize gerek yok emin olun sizden daha çok üzülüyor bu duruma
Ela2020 Asenana avukat musunuz belki destek alıp bırakacak bırakmaya çalışacak ne diyeceğimi size soracak değilim
Melike145334 Asenana üzülüyordur elbet ama irade diye bir şey var bır tanıdık bır pakete yakın sıgara ıctı sonuç bebek ölü doğdu doktor ona içtiğin sigaralar sebep oldu dedi yanı şimdi bu daha iyi bır sonuç mu ? Ben de sıgara ıcen bırıyım ama tıksınme olmadığı halde hamıle ilken bıraktım hep 3. Gebelığım öğrendım ögün sıgara kelımesı bıle benım için bitti yanımda bıle kımseye ıcırmıyorm öyle süper rahat hayatımda yok yanı yapamıyorum demek ne kolay ya ozaman karımı dövmeden yapamıyorum dıyenler hep dövsun çocuğuma bağırmadan duramıyorum dıyen hep bağırsın alkolsüz uyısturucusuz duramayan hep içsin. Bin bır türlü kurumu var osu var busu var ama YAPAMIYOR bari bor pakete yakın içiyorum diyen arkadaş bıre ıkıye düşür okurken fenalastm resmen Ya yazık ıradesızlığın bedelını mıncık ciğerler çekecek. Bir pakete yakın ıcıyorm dıyen bayan bırakamayağını bildiğin halde gebelık planlamasaydın bari Ya da bırakıp hazır hıssedıp deneseydin hoş veren Allah hıc suphesız ama tedbırını almayan anne çocuğuna zarar veren anne bu vebale nasış gırıyor? Bilerek sert yazıyorum belkı ıcınden kendıne kızarsın da bırakırsın hamıle anneler tepkı koyun Ya azaltarak ıc söyle boyle vs değilde tepkılerle durduralım bu anne adaylarını bebeklerı için
Seymass Asenana valla ben bi paketten fazla içiyordum günde, daha önceden de iki kere bırakmayı denedim birinde ilaçla birinde kendi irademle ikisinde de bırakamamıştım. Sigara içmek istiyorum diye ağladığımı bile biliyorum. Ancak hamile kaldığımı öğrendim o an bıraktım. Gayette bırakılıyor yani. İstemeye bağlı. Kendimizi bişey olmaz diye avutursak tabiki bırakamayız, birçok kadın bunu yapıyor.. doktor kimki müsade edecek iki tane iç üç tane iç diyebilecek? Bebek senin bebeğin. tabi ki zor bi süreç kolay değil ama bırakınca İnanın gerisi geliyor Allah yardım ediyor.
Asenana Ela2020 avukat değilim siz yargıç misiniz kadını yargiliyorsunuz nasıl kıyabiliyorsun diyerek. Bana soracaksın demedim düzgünce böyle söylemene gerek yok dedim
Ela2020 Asenana ben yargılamak için demedim belki vazgeçer diye bebeğinize kıymayın demek istedim de sayende pek önemi kalmadı
Ela2020 Busekrkmz işte bende o yüzden dedim nasıl kıyabiliyorsunuz diye .yanımda yatan bebeğime bakarak yarın doğunca görünce pişman olurlar diye İnan saçının teline dokunmaya bile kıyamıyorsun ben hamileyken sigara içilmiş odaya adım bile atmıyordum koku gitmeden
Asenana Ela2020 aynen hanımefendi neden böyle tepki veriyorsunuz dedim diye kadın sigarayı bırakamayacak 😂 iyi geceler 👍
Asenana Ela2020 kime duyar kasicam arkadaşım burda neyin kafasindasin sen ya? Kadının sorduğu soru doktor kaç taneye izin verdi senin verdiğin cevap nasıl kiyarsin bebeğine? Insanları kötü hissettirme hakkı yok kimsenin burda sorduğu sorunun cevabı yoksa sende yazmana da gerek yok. Sana duyar kassam nolur ne demek istediğimi anlatıyorum anlamıyorsun deminden beri. Muhatap olamıcam seninle daha fazla
Deryzndn İlk hamileliğimde birden kesmiştim kendim de içince üzülüyordum çok zaten doğumdan iki üç ay sonra başladım geri ikinci kez hamileyim bir buçuk sene oldu çok fazla içmeye baslamistim tekrar hamile olduğumu öğrendim erkendi benim için kızım daha küçük çünkü uzulsemmi sevinsemmi bilemedim bundada bırakmak isterim ama bu sefer bayağı fazlalastirmistim çok zor gözüküyor daha 7+3 teyim inşallah zamanla bırakırım çok üzülürüm doktora söylerseniz bırakmanız dan başka birşey malesef demiyor doğru söylüyor ama alışkanlık işte 🤷🏻♀️
Deryzndn Heleki dış ağrılarım arttığı için kaç tane içtiğimi sayamiyorum bile bide verdiği stresle hormonlar vs kizim küçük içmemek elde değil 😩