Hamileyken soda yerine maden suyu tercih edilmeliymis mineral acisindan fazla ve daha faydali oldugu icin. Dogumdan sonra da günde 1 sise icilebilirmis. Asitli iceceklerde bulunan kafein emzirirken bebege kolay gectigi icin zararli oluyormus. Bebekte huzursuzluk sinirlilik gibi durumlara yol aciyormus o yüzden kola gazoz gibi asitli icecekler veya kahve türleri günde 1 bardagi gecmemeliymis. Edindigim bilgiler böyle ☺️