Ozge_123 İyi geceler kızlar 35 haftalık hamileyim burnum tıkalı boğazlarım yanıyor kordona testi yaptım negatif çıktı çok şukur 🙏🙏🙏 ama nefes alamıyor gibiyim çok evham yapıyırum ne yapmalıyım iyileşmek için kafamın rahatlamak için ben gibi olan var mı?? 😭😭
Damla________ Ozge_123 temiz hava alın yürüyüş yapın iyi gelir belki uzun zamandır nefes problemi varsa kansızlık belirtiside olabilir psikolojik olaraksa umarım geçer yakında soğukkanlı olmanız gerekiyor anne olucaksiniz ☺️
Mehpeyker Ozge_123 bu şikayetlerinizin en etkili çözümü psikiyatristte. Bence direkt gidin. Ben de gitmiştim. Epeydir sıkıntım yoktu ama hamilelikten sonra hormonların değişimiyle depresyona girmişim
1cicek Ozge_123 cok iyi anliyrm seni hamileligim boyunca bende ayni seyleri yasadm hergun baska bi belirti surekli koronami oldm olcakmiym son haftalar dogumm nasi olcak dogurabilcekmiym sana tavsiyem bol bool dua et canm aklina geldikce kur an oku tesbih cek tek cozum bu suan 24 gunluk kizm kucagmda rabbim her sıkıntınn sonunda bi mucize veriyo emin ol🤲🏻
Mavilibulut Ozge_123 ben ağır depresyon panik atak anksiyete hastasiyim 36. Haftamdayim ve hamile hamile ilaç bile kullanıyorum seni çok iyi anlıyorum ben de 1 haftadır baş ağrısı var burnun akmıyor sinüzitim artti ve nefes alamıyorum hayat çok zor geliyor doğumdan korkuyorum ama bir an önce dogsun diye bekliyorum
Damla________ Ozge_123 film izleyin kahve yapın kitap okuyun akşamları oyalayın kendinizi geçene kadar ne kadar düşünmeyeceğim derseniz o kadar takarsiniz bebekle ilgili bilgi veren videolar izleyin bilgi edinmek iyi oluyor ilerisi için
Ozge_123 1cicek hay Allah razı olsun canım valla hep ediyorum hep çekiyorum gunduz geçiyor ama gece gecmiyor SIKINTILAR Allah ım Benim ve ben gibi herkesin yardımcısı olsun
1cicek Ozge_123 sendende allah razi olsn canm panik anksiyete bendede var nekadar zor oldugunu biliyrm
Merve_cihan Ozge_123 ben de 37+2 günlük gebeyim aynı endişe korku bende de var Allah yardımcımız olsun 😔