Kraft A9 kabin tipi aldık. Biz bi kac ay önce n11den 898 tlye almıştık şuan 1250 tl falan olmus 🤦🏻♀️ henüz dışarda kullanmak nasip olmadi ama evde sürdüğüm kadariyla cok hafif sürüşü cok rahat. tentesi kapanıyor iyice rüzgara karşı iyi korur :) kapalıykende baya az yer kaplıyor aracımızın bagaji küçük diye özellikle dikat etmistim 😊