Gonca2535 Merhaba, 4 gündür akıntım fazlalaşmıştı bugün nişanım geldi ama kansızdı google nişan gelmesi resimlerine baktım aynı benimde .doktorumla yarın konuşacağım ağrım yok başına gelen varmı?
Damla________ Gonca2535 36+6 da gelmişti cis gelmiş gibi hissedip tuvalete gitmiştim hastanede sabahı doğum yapmıştım ama sizin için erken bi kontrole gitmelisiniz bence riskli çünkü ins vardır zamanına nişan değildir
feamtrmea Gonca2535 32+4 üm benimde o googledeki nişan resimlerinde çıkan akıntıdan geliyo ama bayadır hep geliyo bence o akıntı çok kafanıza takmayın ama yinede bi doktora görünün içiniz rahat etsin daha suyunuz gelmesi lazım doğum için zaten
Gonca2535 Damla________ inşallah doktorumla konuştum ama nişan kanlı olur dedi, sizin nasıl geldi benim kansızdı çünkğ
1996zeynep Bende 22 haftalığım yumurta akı gibi birsey geldi ama hiç agrım sızım yok endişeliyim carsaba günü detaylıya gireceğim insllah birsey çıkmaz 🙁
Gonca2535 feamtrmea benim ilk defa geldi korktum erken doğum riskim olmadı hiç umarım zamanında gelir
Serapkulak Gonca2535 canım benim ikinci dogumumda kansizdi nişanın sabahına doğum yaptım zaten akıntıdan farklı olduğunu anlayabiliyorsun