Simalper_07 Merhaba bayanlar 17+4 günlük hamileyim ve karın sertliğim var ilk hamileliğim çok bilgim yok doktora gideceğim zaman böyle bi sıkıntım yoktu akşamdan belli karnım sert bilgilendirirseniz sevinirim
Hazal5863 Simalper_07 bende 17 hafta oldum ve bu aralar benimde karnım aşırı gergin her an patlaycak gibi bende burda kalayim bakalım tecrübeli anneler neler diyecek 😊
Fevziyeakdemir Simalper_07 canım ben 22 haftalığım o haftalarda benim de olmuştu doktoruma sorduğumda çok yorulduğunda olur normal demişti ama sık sık olursa sıkıntı erken Doğum olur ilaç tedavisi başlarız demişti şu an neredeyse hiç olmuyor ama olduğunda da gerçekten yorulduğum günler olduğunu fark ettim☺️
Fulyazorlu30 Simalper_07 ah cnm sen sertliği 30lu haftalarda göreceksin ağlatıyor resmen 😫bak mesela erkenden kalktım uykumdan o bişey değil yani geçer
Simalper_07 Fevziyeakdemir dün hiç yormadım ama kendimi akşama kadar oturdum uzanmadım belkide ondan oldu
Fevziyeakdemir Simalper_07 uzun süre oturmak veya uzun süre ayakta kalmak da yorucu bizim için canım aslında hareket etmeliyiz tabi dozunda☺️
Simalper_07 Fevziyeakdemir doktorumla konuştum korkmamıza gerek yokmuş bebek sırtıyla kendini ittiği için karnımız sertleşiyormuş 😊