Kızlar komşum var 11 yıldır çocuk hasreti çekiyor daha adetine 12 gün var hep leke gördü bu ara sonra bi an birden aktif bi kanama oldu kesildi kasığında ağrı oluyor şiddetli doktora gitti doktor kist yok rahimde az bi parlaklık görünüyor dedi tahlil yaptı değeri 2 çıktı acaba o parlaklık gebelik olabilir mi böyle birşey yaşayan var mı hiç