Zor gecen hamileligimde su gune kadar nasil doguracam diye hic dusunmemistim ama gun yaklastikca bir korku sardi beni;:(normal dogum yapacagimi zaten hic dusunmemistim ama epidural sezaryan ilede kotu hikayeler duydum.simdi kanama olayina taktim.epidural sezaryan sonrasi asiri kanama yasayan varmi? Yanimizda depend kulot mu yoksa normal orkidmi goturecegiz, deneyimli arkadaslar yazarsa sevinirim