World 15+2 hamileyim. Sağ kasığımda bir ağrı var ayağa kalkarken,yürürken,oturacağım zaman çok zorlanıyorum. Gaz sancısı olabilirmi yoksa önemsizmidir ?
Aada Gaz sancısı mide bel vs giriyor ve baya baya kendini belli ediyor canım. Ben kendimden biliyorum. Acile gitmek zorunda kalıyorum. Kasıktan girmiyor