Fatime3447 Bayanlar 26 haftalık gebeyim mide yanması çok oluyor ya ne yapabilirim varsa bir öneriniz söyleseniz sevinirim şimdiden çok saolun
GE__ Fatime3447 canim doktorum bana rennie duo önerdi, bi doktoruna danış istersen belki sana da onu önerir.
Arsu1661 Fatime3447 bugün kontrolde bende söyledim ilaç verdi kesti birden çok memnun kaldım doktoruna sor mutlaka ilaç verir kullan diğer türlü eZiyet oluyo
Girlpowerbabe Fatime3447 benim de son zamanlarda olmaya başladı hafif ve az yemek lazım sanırım diğer türlü mideme oturuyor midem yanıyor ne yapsam geçmiyor maden suyu biraz iyi geliyor işte🤷🏻♀️
yasen1 Burda önerilere bakma canim doktoruna git bi muane etsin büyük ihtimal bi surup yazacaktır yada aksam yediğin bizdende oluyor. Ama doktorun muane etsin ilk 😊 hemen gecsin gitsin insalllah🤲🏻
Fatime3447 yasen1 çok saolun teşekkür ederim randevü bulamıyorum ben bide riskli gebeyim özel kabul etmiyor mecbur acile gitmem lazım