39+6 haftalık hamileyim bebeğin hareketleri eskisi kadar net değil seğirme şeklinde var ve kalp atışı gibi bazende yukarıya doğru gerilmeler oluyor sanki birşeyle indiriyor sizce doktora gitmemeliyim? Hareketlerin azaldığını nasıl anlatacağım bu hissettiklerim hareket mi ? Bi ağrı sızım da yok