merhaba kızlar 39 haftalık gebeyim normalde son ana kadar normal doğum olarak konuştuk fakat geçen gün muayenede göğsüm sıkışıyor diye doktoruma anlattım kardiyolojıye yönlendirdi nabız 110 çıktı kardıyolojı doktoru ıkınma esnasında nabzın daha da yükselecegıni kalple ilgili sıkıntı olabilecegını bu nedenle normal doğumu sakıncalı bulduğuna dair yazı yazdı kendi kadın doğum doktorum da ısrarla sezeryana dönmemiz gerektiğini söyledi. Aklım karıştı nabızdan dolayı normal doğumdan vazgeçen arkadaşlar yada sıkıntı yaşayan arkadaşlar var mı acaba teşekkürler