Selam kizlar merak ettigim bisey var. Hamileliginizde doktorunuzun dedigi ( bebeginizin ) boyu kilosu tutmayan var mi ? Yani dediginden kilolu ya da zayif dogum yapan ? Yanilma payini merak ettim. 3500u gecerse bana normal olmayabilir dedi ben bi 3500e ne kadar inanmaliyim