İyi geceler canlarım☺️ Ben 16haftalıkken yani geçen hafta bebeğimin ilk hereketini hissetmiştim sonra 2-3kere belki hissetmişimdir ama şuan 17haftalığız karnımda sadece gıdıklanma oluyo bende elimi koyuyorum ama bişey hissetmiyorum o gıdıklayan bebekmi acaba 😊