Merveturksoy tabi ki sigara içmek asla desteklenemez her türlü zararlı ben ilk oğlumdan önce günde 1 paket içiyordum tiksinmediğim halde bıraktım, vicdan yaptım ama oğlumda kronik astım var ve o kadar çok sık hasta olurdu ki. Ateşli gecelerinden kalma endişelerim uykusuzluğum yanıma panik atak kaldı.Çevremde sigara içmeye devam edip turP gibi bebeği olan annelerde vardı.. Yani demem o ki içmesende oluyor olacaksa. Keşke içmesen tabi ama elinde değil içmişsin zaten çok stres yapma kendine diye diyorum