Hiçbişeyim yoktu bişeyler yedim (karpuz ve peynir) bir anda kollarım uyuştu kafam gözüm döndü açamadım gözümü sanki tansiyonum şekerim düşmüş gibi yatınca daha iyiyim kollarım halsiz bende anlamadım durumu hastaneye gidecek imkanımda yok malesef böyle olan var mı neden olmuştur tabii kesin tanı konulmaz burdan ama en azından fikri olan var mı