dmtbrcnr ya o cocuk seninde sonucta neden taviz veriyorsun ki ıcıne sinen bısey olsa sende istersin koymayı illaki bu arada isim ne acaba benim de kaynanamın adı şaziye (adımı beyenmezsınız ama benim gonlumden geçen Ayşe der hep ki kenıdnın dul bı kızı ve 3 yasında bı kız torunu var ona rahatlıkla koyabılırdı) ben kız olursa Eylül istiyorum erkek ismi hıc aklımıza gelmıyo ama ıcım şu yonden rahat kayınbabamı cok cok severim onun adını koyarım en kotu adı Mehmet bence gayet de ıyı kaynanam da uzulur eder hıc umurum degıl senin de olmasın o cocuga en cok sen sesleneceksın gonlumden gecene koy bence bı sure konusup sussar elbet