Azrabetulunannesi bende 12 haftadayim azda olsa bi karnım var sabah kalktigimda da ayni sekil karınla uyanıyorum öncelerinde sanki karnim sırt derime yapışmış gibi hic bisey yoktu bazen şüpheleniyodum ama suan var akşamları özelikle taş gibi ve göbekli bi karnim oluştu benim ilk gebeliğim 4 . Ayda dahada kiyafet üzerinden belirginlesir diye düşünüyorum yani suan benim karnim yukarıdan bakılınca rahmi mi goremicek kadar şiş bi karnim oldu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️