Ebru2403 13+3 haftalık.hamileyim kasığımda sancılar girip çıkıyor sizlerinde oluyormu normalmi bilginiz var mi
MYstryy Ebru2403 17+6 haftalik ara ara oluyor hala. Ve gaz sancisi oldugu zamanda kasklara vuruyor bazen cnm blkide seninde oyle gaz sancisi olabilir
Ebrubirli Ebru2403 benimde olmuştu canım ama çok sık değil bi kaç kez olmuştu sadece. Rahim büyüdüğünden olabilir diyorlardı. Ama artarsa doktoruna sor derim
Azrabetulunannesi Ebru2403 ben 12. Haftadayım hamileliğimin başından beri çok yoğun yaşadım ama şu anda geçti doktor sorun yok demişti
Homeless20 Ebru2403 15+3 teyim özellikle sol kasığımda oluyor birden sancı girip geçiyor batma oluyor ama geçiyor kısa süreli