Merhaba güzel anneler..
İkinci hamileliğim inşallah sağ sağlım kucağımıza alırız hepimiz 7+3 teyim ilk gebeligimde başlamıştı dış ağrılarım bir sürü dişe veda ettik bir buçuk senedir çekiyorum diş doktoruna gittim iki üç tanesi hamile olduğum için yaklaşmadı bile başka bir yere gittim film cekmiyorlar üç aylığa kadar ama iltihap olduğu bariz belli gece gündüz dinmeyen ağrı stres ne yaptıysam geciremedim augmentin verdi doktor ve beş tane kullandıktan sonra dişim çekildi daha ağrıyan iki üç dişim daha var antibiyotiğe de devam etmemi söyledi bitene kadar bu hapı kullanan sorun yaşayan oldumu acaba ve siz dış agrilarinizda neler yapıyorsunuz ???