Hayalbebek Merhaba hamişler 18+3 günlük hamileyim ilk başlarda mide yanmama soguk süt çok iyi geliyordu ama bu haftada ne yaptıysam geçmiyor sizin denediniğiniz öneri var mı 🤔🤔
Bebek-geliyor Hayalbebek 18+2 den selamlar 🙋🏻♀️ Aynı dert bende de var salatalık deneyin yatmadan önce iyi geliyor. Karanfil çiğneyin ağzınızda oda hafifletiyor. Sütü laktozsuz denediğinizde oda hafifletiyor ve badem. Cinsiyet belli mi 🐣
tbmn Hayalbebek Hayalbebek 24+4 olduk benim de 2 haftadır mide yanmalarım oluyor yediklerine dikkat et ve dolaba süt koy yudum yudum belirli aralıklarla süt iç bende faydası oluyor
Hayalbebek Bebek-geliyor çok yakınız belki aynı gün dogururuuz 😁😁 deniycem bu dediklerinizi evet belli oldu erkek sizinki belli mi
Hayalbebek tbmn bu hafta hiç işe yaramadı bende öle yapıyordum çokda sevinmiştim ilaçsız caresini buldum diye