Dileksrdgn genel anestezi sonrası ayıldıktan sonraki acısıyı anlatmadı herhalde arkadaşın. Ben ilk doğumumu genel anestezi ile yaptım ve uyandığımdaki ağrıyı hala unutamıyorum. Bebeğimi ilk kucağıma alışımı falan hatırlamıyorum narkozdan ikinci oğlumu 4 ay önce spinal sezeryan ile doğurdum. Kesinlikle sezeryan olacaksan spinal öneririm. Ağrı, uyuşukluk geçince yavaş yavaş geliyo ve dayanılmaz değil. Hakkınızda hayırlısı olsun