Mustela pahalı evet ama uzun gidiyor, şampuanı belki 5 ay falan kullandık, zaten el kadar bebek. Pompalı zaten şişesi, kafasına bir sıkım vücuduna bazen 2 bazen 1 sıkım ile kullandık hep ve gayet uzun gidiyor. O yüzden tercih edebilirsiniz. Ama Dalin kesinlikle hayır, eski dalinler yok artık, içindekiler sahte bile oluyormuş.