Esme1989 Sevgi2850 ne saygı nede ersoydan memnun kalmadım devlete zaten gitmiyorum o yüzden başka en yakında emsey Hastenesi vardı Kurtköy’de şuan oraya gidiyorum ve aşırı derecede çok memnunum canım
Dlkozdmr Ulaşım imkanınız varsa Emsey hastanesini öneriyorum Gülcan Akdemir doktorum o kadar memnunum ki öyle seviyorum ki çok iyi bir doktor❤
Esme1989 Dlkozdmr bende gülcan hanıma gidiyorum 3 senedir hep ona gidiyorum çok tatlı bir doktor gerçekten bir abla bir anne gibi bende çok seviyorum ♥️🙏🏻
Dlkozdmr Esme1989 Dimi ya bende hamileliğimde tanışma imkanı buldum her gittiğimde iyiki diyorum naifliği güler yüzü çok başka ya konuşması bile bana huzur veriyor ve kimi görsem tavsiye ediyorum Allahın izniyle inşAllah hep ona gideceğim 🤗
Dlkozdmr Sera34 muayene 175 tl cnm doğumu 7 8 ay önce sormuştum tam net hatırlamıyorum ama 5.500 6.000 arası birşey sanırım..